Vitajte na novom e-shope Dermacol. ❤️

Vitajte na novom e-shope Dermacol. ❤️

Doprava a platba

DODACIE PODMIENKY

Tovar sa dá prevziať osobne:

  • v predajni DERMACOL, Nivy Centrum, Mlynské nivy 3, Bratislava, 821 09,
  • v predajni DERMACOL, OC MIRAGE, Námestie Andreja Hlinku 7B, Žilina, 010 01,
  • v predajni DERMACOL, OC Atrium Optima, Moldavská cesta 32, Košice, 040 11,
  • na výdajných miestach spoločnosti Packeta Slovakia s. r. o.

Osobný odber môže byť dočasne prerušený.

Ak nie je tovar doručovaný na osobné prevzatie do Dermacol predajní, je doručovaný prostredníctvom spoločnosti Packeta Slovakia s. r. o., IČ 48136999, so sídlom Kopčianska 3338/82A, Bratislava, PSČ 851 01 (ďalej tiež ako "Packeta" alebo "dopravca").

Zákazník je o cene poštovného a poplatku za dobierku informovaný v priebehu objednávky na e-shope.

Dopravca bude zákazníka kontaktovať prostredníctvom e-mailu, príp. SMS ohľadom termínu doručenia. Po neúspešnom doručení bude zásielka vrátená odosielateľovi.

Zákazník berie na vedomie, že:

Objednaný tovar zasielame prostredníctvom dopravcu, ktorý realizuje doručenie tovaru.

Objednaný tovar je expedovaný spravidla do 2 pracovných dní od prijatia objednávky v prípade platby na dobierku a do 2 pracovných dní od prijatia platby v prípade platby prevodom a kartou cez internet, ak je tovar skladom. Vždy informujeme zákazníka o odoslaní tovaru na jeho e-mailovej adrese. Ak objednaný tovar nie je na sklade, kontaktujeme zákazníka e-mailom a navrhneme ďalší postup, napr. iné plnenie, predĺženie dodacej lehoty. Zákazník má v takomto prípade možnosť od zmluvy odstúpiť. Mimoriadne môžu byť dodacie lehoty predĺžené, o čom sú zákazníci informovaní pri zadávaní objednávky.

Preprava, spôsob doručenia, spôsob oznámenia o doručení zásielky, termín a miesto prevzatia zásielky prebieha v súlade s obchodnými podmienkami dopravcu.

Daňový doklad je súčasťou zásielky a slúži ako záručný list.

V prípade, že si zákazník riadne odoslaný tovar na doručovacej adrese neprevezme z dôvodov na svojej strane a tovar sa vráti späť predávajúcemu, je predávajúci oprávnený od zmluvy odstúpiť. V takom prípade sa náklady vynaložené zákazníkom na doručenie tovaru započítajú na úhradu zmluvnej pokuty, ktorú sa zákazník v takomto prípade zaväzuje uhradiť z dôvodu porušenia povinnosti tovar prevziať. So súhlasom zákazníka doručí predávajúci zákazníkovi tovar opätovne, avšak na náklady zákazníka a až po úhrade týchto nákladov. To platí aj pre prípady, keď prvý pokus o doručenie nebol zákazníkom hradený (bonus doručenie zdarma a pod.).

Spôsob úhrady:

  1. Dobierkou – kúpnu cenu uhradí zákazník pri prevzatí tovaru, tovar je expedovaný k preprave spravidla do 2 pracovných dní od obdŕžania objednávky (ak je na sklade).
  2. Platobnou kartou online – platbu uhradí zákazník platobnou kartou VISA, VISA Electron, Maestro alebo MasterCard. Pri akceptácii platobných kariet sa využíva 3D-Secure riešenie. Pri vykonaní platby je tovar expedovaný spravidla do 2 (dvoch) pracovných dní (ak je na sklade).
  3. V hotovosti alebo platobnou kartou - pri osobnom odbere v predajniach Dermacol.

Zákazník je povinný tovar prevziať v termíne uvedenom v kúpnej zmluve či inak určenom alebo dohodnutom s predávajúcim. V prípade omeškania zákazníka s odobratím tovaru dlhším ako 7 (sedem) dní, je predávajúci oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť, odstúpenie od kúpnej zmluvy oznámi predávajúci zákazníkovi elektronickou poštou na emailovú adresu uvedenú v objednávke.