Úvod Tipy a návody FAQ
FAQ
Prečo nemôžem vložiť výrobok do košíka?
Dôvodov, prečo nie je možné vložiť vybraný produkt do košíka, môže byť viac:
- váhový limit
Môžete sa stretnúť s vetou "Produkt X nie je možné vložiť do košíka kvôli váhovému limitu X kg, ktorý by Vaša objednávka prekročila."
Upozornenie sa objaví vo chvíli, keď by sa po vložení výrobku (môže ísť aj o darček) dostala objednávka nad uvedenú hmotnostnú hranicu. V takejto situácii buď môžete z košíka odstrániť nejaký výrobok, aby iný bolo možné vložiť alebo môžete urobiť ďalšiu objednávku.
Dovoľujeme si Vás upozorniť, že v prípade vytvorenia viac objednávok naraz, ich nemôžeme zlúčiť do jednej a nemôžeme zaručiť, že je dopravca bude doručovať v rovnaký okamih. K váhovému obmedzeniu pristupujeme, aby sme mohli zachovať aktuálnu úroveň cien a zliav za dopravu, a aby sme boli schopní doručovať zásielky neporušené.
- počet kusov rovnakého výrobku
Jednu položku možno do košíka vložiť v počte max. 10 ks.
V prípade vytvorenia viac objednávok naraz, ich nemôžeme zlúčiť do jednej a nemôžeme zaručiť, že je dopravca bude doručovať v rovnaký okamih.
Ak máte záujem s našimi produktmi obchodovať, obráťte sa, prosím, na zákaznícky servis Dermacol na adrese eshop@dermacol.sk .
- skladová dostupnosť
Pri produkte v košíku sa môže objaviť informácia: "Na odber ... nie je požadované množstvo k dispozícii". Následne pri výbere dopravy nemožno určitý spôsob dopravy zvoliť - u takejto dopravy sa zobrazuje informácia "NEDOSTUPNÝ", na ktorú keď kliknete, dostanete podrobnejšie informácie, čo môžete urobiť.
Dôvodom je viac skladov Dermacol, ktoré nie sú fyzicky na rovnakom mieste. Ospravedlňujem sa, že Vám nemôžeme vyhovieť v situácii, kedy si síce vyberiete dostupný spôsob dopravy, ale do poznámky k objednávke nám napíšete, že chcete druh dopravy, ktorý bol nedostupný.
- maximálna hodnota objednávky
Celková výška objednávky môže činiť max. 700 EUR.
V prípade vytvorenia viac objednávok naraz, ich nemôžeme zlúčiť do jednej a nemôžeme zaručiť, že je dopravca bude doručovať v rovnaký okamih.
Ak máte záujem s našimi produktmi obchodovať, obráťte sa, prosím, na zákaznícky servis Dermacol na adrese eshop@dermacol.sk .
Testujete na zvieratách?
Dermacol je certifikovaný výrobca kozmetiky a v súlade s legislatívou EÚ netestuje svoje výrobky na zvieratách. Testovanie kozmetických výrobkov na zvieratách je v EÚ zakázané už od roku 2004. Účinnosť kozmetiky testujeme na ľuďoch. Klinické testy výrobkov Dermacol prebiehajú pod prísnou kontrolou Štátneho zdravotného ústavu v Prahe v súlade s legislatívnymi normami Európskej únie.